Saturday, January 30, 2010

Berryz Koubou- "Otakebi BOY WAO! & Tomodachi wa tomadachi nanda!" Radio Preview released!



Yay!! the  radio previews for the 22nd double a-singles of Berryz Koubou has been released!!! single entitled "Otakebi BOY WAO!/Tomodachi wa tomodachi nanda!"

Yay!! 第22倍のための無線の下検分はBerryz工房の解放された!!選抜する! Otakebiの資格を与えられた「雄叫びボーイ WAO!/友達は友達なんだ!」  



This song.. I really like it but I think I like the other side better ("Tomodachi wa tomodachi nanda") well.. this is somehow like Ryuusei Boy.. :) well this is a fast song and a bit more aggressive... all of the girls changed their voice a bit... Momo too! (Tsugunaga Momo) I don't really like Momo's voice in this single... :( it's not her! she's not that aggressive!

Well.. like "Ryuusei Boy" their past single... it'll be the first to be released.. the PV I mean... I'm not that excited for "Otakebi Boy WAO!" I like the other side better down here...

Oh... I almost forgot.. like the past singles.. (20th-22nd) this song "Otakebi Boy WAO!" will be used in the anime "Inzuma Eleven"

この歌。 私は実際にそれを好むが、私が反対側のよりよい(「友達は友達なんだ!」の)井戸を。好むことを考える。 これはRyuuseiの男の子のよう。どうかしてである。 :) これは湧き出るである速い歌およびより積極的… 女の子全員は変えた彼女達の声をビット… もも! (嗣永 桃子) 私は実際に好まないこの単一のももの声を… : (それは彼女ではない! 彼女は積極的なそれではない!
井戸。 「Ryuusei男の子のように」の過去は選抜する… それは解放されるべき第1。である。 私が…意味するPV 私はではない「雄叫びボーイ WAO!/友達は友達なんだ!」の 私はここに好む反対側のよりよい羽毛を…  

オハイオ州… 私はほとんど。忘れていた。 過去のように。選抜する。 (第20第22)この歌「雄叫びボーイ WAO!」の 使用される漫画 「イナズマイレブン」 



The song is the opposite of the other side... kinda like "Seishun Bus guide & RIVAL" (20th single) I really like this song a lot especially the piano part... :) I like their voices here too (the girls) I played it a lot of times while writing this so it's really addicting for me :D

The order of the girls (singing)= Risako, Miyabi, Momo, Kumai, Maasa, Captain then Chii

 I'm waiting for this PV so when I catch it I'm gonna post it first :)

The single is actually good! more from what I expected.. but they really are the best (for me) in Hello Project.
Oh... and the release date is on March 3.

歌はである反対側の反対… ちょっと「Seishunバスガイド及び競争相手」 (第20単一) Iのように実際に好みなさいこの歌をたくさん特にピアノ部品は… :) 私はここの声を好むこれにそうそれを書くことが私のために実際にaddicting間余りに(女の子)私が多くの時間それをした: D
女の子(歌うこと)の順序= 菅谷 梨沙子 夏焼 雅もも熊井 友理奈須藤 茉麻のChii大尉それから
 
 私は私が私によってがポスト・イットに最初に行っているそれをつかまえるときこのPVをそう待っている:)
単一は実際によい! 私が。期待したものをからの多く。 しかしそれらは実際にこんにちはプロジェクトの最もよい(私のために)。
オハイオ州… そして発行日は3月3日にある。

No comments:

Post a Comment