Friday, January 29, 2010

Mano Erina – “Haru no Arashi” PV Preview Released


 Mano Erina – “Haru no Arashi” PV Preview has been Released.

The PV seems nice :D I love the song.. after hearing the song I was amazed! I think the best part is the close-up's of Mano Well.. I couldn't say more since I still didn't see the other parts so we'll just have to wait and see.. :)

The release date is set for February 24..

真野恵里菜 - 「春の嵐」はPVの下検分解放されなかった。
PVは素晴らしいようである: D I愛歌。 歌を聞いた後私は驚かせられた! 私は最もよい部分が真野恵里菜の井戸のクローズアップ。であることを考える。 私は私がそれでも他の部品を見なくて従って私達がちょうどなる静観的静観的。から多くを言うことができなかった。 :)
発行日は2月24日の間。置かれる。 



Okay.. I haven't posted the song so I'll post it now.. It's full song so please enjoy as much as I did! >.< GO!GO!GO! Mano!!!

わかりました。 私は歌従って私を意志のポスト・イット。今掲示してしまわなかった。 それは私がと完全な歌そう喜ぶ楽しむ多くをである! >。<行きなさい! 行きなさい! 行きなさい! 真野恵里菜!!



Covers:

Normal Edition:
 

Limited A:



Limited B:



Among the 3 I like the normal edition.. though Limited B is good too! >.<
Enjoy!

3の中で私は正常な版を。好む。 限られたけれどもBはよい! >。<
楽しみなさい!


No comments:

Post a Comment