Friday, January 29, 2010

Morning Musume – “Onna ga Medatte Naze Ikenai” Single V Cover Released

 

The Single V cover for Morning Musume’s 42nd single titled Onna ga Medatte Naze Ikenai has been released.
This cover isn't like how most  of their covers are... most of their covers are like they aren't separted by those grids.. now well.. I guess since they are all equal I guess they did that for a change...

For me it's kinda weird still for me too see them without the energetic Koharu or the smiling baby Koharu -_- I really miss her.. especially in Kirarin Revolution :( 

Okay.. back to Morning Musume... the cover is actually nice ...:D  What I love the most in the new Morning Musume is that they have great clothes in this single I mean... well way better (for me) than Kimagure Princess... :) Okay I love the whole rose thing.. but a bit awkward to dance right? Okay... Uhm.. 

The release date is set for February 24. just like Mano's single? and the Nine Smile DVD? well.. whatever :P

モーニング娘第42単一のタイトルを付けられた女が目立って なぜイケナイのための単一Vカバーは解放された。このカバーはカバーのほとんどが…いかにのようあるかではない カバーのほとんどはそれらの格子によってseparted。ないようにある。 今井戸。 私はそれらがすべて私が推測する同輩であるので推測するした変更のためのそれを…

私のためのそれは追随的のためのちょっと不可解な酒造機見るである精力的なKoharuか微笑の赤ん坊久住小春なしのそれらが- _ -私実際に彼女を。逃すことを。 特にKirarinの回転で: (
良い。

モーニング娘に戻って… カバーは実際に素晴らしい…: 私が新しい

モーニング娘のほとんどを愛する何は大きいがあることであるこの単一の衣服私意味する… 気まぐれの王女より(私のために)よりよい健康な方法… :) わかりました愛全体のばら色の事。 しかし扱いにくいビット正しく踊るためか。 わかりました… Uhm。

発行日は2月24日の間置かれる。 ちょうど単一真野恵里菜のようにか。 そして9微笑DVDか。 井戸。 ものは何でも: P 
.

No comments:

Post a Comment