Sunday, January 24, 2010

Buono- "Our Songs" Magazine



 私はカバーを愛する:) それは素晴らしい… けれども私が中心である逃すももを..... : (
健康。  現在私は最新を選抜する「私達の歌愛する」を私が愛する歌の翻訳を… それはそれらが有望歌うべきまたはそのようなことであるようにある。 あなた自身を表現するためか。 井戸… 私はそれを愛する!
わかりましたは最も古いのから始まろう:
嗣永 桃子!


I love the cover :) it's nice... though I miss Momo being the center..... :(
well..  currently I love their latest single "Our Songs" I love the translations of the song... it's like they are encouraging you to sing or something like that. to express yourself? well... I love it!

Okay let's start with the oldest:
Tsugunaga Momoko!
 彼女は事実上最も小さく(グループで)最も古くないですではない。 彼女は完全に最もかわいい!
今度は… 彼女は私が…考える18才である または(この2010年)彼女の私の第一印象を回すことは(私はまだ健康なそれらを知らなかった)彼女が最も若い」が、私が…余りにすぐに話したことを「ちょっと私考えるだった 私がそれらについて研究したときに私は「Whoaのようだった!」 彼女は最も古い! ワウ! XDは湧き出る… 私は彼女の声を愛し、実際に高い従って私は彼女を越えることができない… 私が高くその最高を行ってもいくないけれども:)

She's practically the smallest (in the group) but the eldest... She is definitely the cutest!
Now... she's 18 I think... or turning (this 2010) My first impression on her (I still didn't  know them well) was 'Hey I think she's the youngest' but I spoke too soon... when I researched about them I was like 'Whoa!' She's the eldest! WOW! XD well... I love her voice and it's really high so I can't top her... though I can go high but not that high :)

この映像… 私は愛する彼女を… 前に「ホントのじぶん」映像… 私は彼女が私が彼女の声のための彼女だけを。その当時好んだすべての微笑ではなかったことを考えた。 私は彼女のもっとはっきり見始めた… そして私は彼女を賞賛し始めた… 彼女は私の第2 favのよう今度はである。 BK 「Berryz工房

In this Picture... I love her... before in some "Honto no jibun " pictures... I thought she wasn't all smiles I only liked her for her voice back then but.. I started to see her more clearly... and then I started to admire her... Now she's like my second fav. in BK(Berryz Koubou)

今度は… 中間の女の子!

Now... the middle girl!

夏焼 雅 
Natsuyaki Miyabi!




 わかりました… 私は決して彼女がかわいいそれかなり….だったことを考えなかった 彼女は私に基本的に平均だった。 一見彼女は湧き出る。 しかし彼女の声… 私は私によってが嬉しい彼女であるBKのリード歌手の1才….彼女の声を愛する私は彼女の。時の彼女の毛のカップルを切るのを見た。 最初にしかしI何不用な切断が彼女の毛が好むそれを… 井戸。 彼女の最近の切口… 私は実際に好んだそれを… そして延長は私を。ひどく神経質にしていた。 それは健康…彼女に適しなかった : Pしかしええ。 この単一… 彼女は見た思いがけなく… そしてええ。 で彼女の頭部が豆のように定形…だったフォーラム言ったかだれが I第2動き! :) しかし…. 違反の人々無し(特にファン):)

Okay... I never thought she was that Cute nor pretty.... She was basically average to me. Well her looks. But her voice... I love her voice I'm glad she's one of the lead singers in BK....I've seen her cut her hair couple of times.. at first I though what a waste cutting her hair like that... Well.. her recent cut... I actually liked it... and the extensions were freaking me out.. it didn't suit her that well... :P but yeah.. in this single... she looked stunning... and yeah.. who ever said in the forums that her head was shaped like a bean... I second the motion! :) but.... no offense people (especially the fans) :)

 ここの彼女の打撃は良かった… 彼女はかなり見た… 単一BK第21の彼女の一見より健康なきれいか。 「流星ボーイ」の者… : P

Her shot here was okay... She looked pretty... well prettier than her look in BK's 21st single? the "Ryuusei Boy" one... :P

 今度はこんにちはプロジェクトの私の好みの女の子の1つ! ….

Now one of my fav. Girl in H!P....

鈴木 愛理
Suzuki Airi!
わかりました… この写真は良かった… 彼女の歯は見る悪く…. : (しかし全面的彼女は見るかわいく… かなり:)
井戸… 私はグループ及び最も高いのの最も若いの。彼女を見つけるために驚いた。私がももに言ったことを(と反対に) okay….  私が彼女について愛する何を彼女の微笑、彼女の赤ん坊の表面、彼女の声愛する彼女の声をである! そして私は推測する彼女の赤ん坊人格を… 彼女は余りに食べることを愛する:) *justは私を.....好む*:) 

Okay... this photo was okay... her teeth looks bad.... :( but overall she looks cute... pretty :)
Well... I was surprised to find her the youngest of the group & the tallest..(opposite to what I said to Momo) okay....  what I love about her is her smile, her baby face, her voice love her voice! and I guess her baby personality... she loves to eat too :) *just like me.....* :)

彼女はである今15才… 16を今年の春回す… 井戸… 私は彼女がこの過去の3つが…選抜する中心であること嬉しい (、Bravo☆Bravoは及び私達の歌リラックスするが、)私は彼女が選抜する…次の中心であることを行っているかどうか疑問に思う -_-

She's 15 now... turning 16 this Spring... well... I'm glad that she's the center this past 3 singles... (Take it Easy, Bravo Bravo & Our Songs) but I wonder whether or not she's gonna be the center in their next single... -_-

より多くの映像:
わかりました… Buonoの歩くこと… :)
それらは楽しい時の多くを過すようである! 

More pictures:

Okay... Buono walking... :)
they seem to have lots of fun!
鈴木 愛理 & 夏焼 雅
Airi and Miya:

ももおよびBuonoとカバーを選抜しなさい!
それらを楽しい時を過すことを及びどうかしてを離れてしくじることを見ることはよい… :) 私は考えること実質BUONOである!  

Single Cover plus Momo and Buono!
it's good to see them having fun & somehow goofing off... :) that I think is the real BUONO!




舞台裏で: 
Backstage:


私はそれらがPVを…撃った場所を愛する :> 私はこの場所が日本に。どこにあるか疑問に思う。 しかし私はそれが東京に…あることをことを確かめる ちょっとのようにかわいい「EVERYDAY絶好調!!」の屋上
I love the place where they shot the PV... :> I wonder where this place is in Japan.. but I'm sure it's in Tokyo... kinda like the rooftop in C-ute's "Everyday Zekkochou"


No comments:

Post a Comment