Sunday, January 31, 2010

Cutie of the week

Okay.. I know it's super late... but anyways..

I changed "Girl of the week" to "Cutie of the week" so if you wanna see the other girls just go to the category/label "Girl of the week"

Just to remind you:

January:
Week 1: Tokunaga Chinami
Week 2: Natsuyaki Miyabi
Week 3: Kumai Yurina
Week 4: JunJun

February:
Week 1: ???

Okay... for January.. I'm surprised that the winners are all from Berryz Koubou (From week 1-3) JunJun of Morning Musume broke the record :( well.. I still wanna Congratulate her!! :)

Okay.. since I already announced the girls for week 1 (February) I just want you to vote...

I'm still gonna post a topic for Kumai Yurina (winner of week 3) and JunJun(week 4) so please wait! >.<

わかりました。 私はそれが極度の遅い…ことを知っている しかしとにかく。
私は「週のCutie」に他の女の子が思い出させる週の部門かラベル「女の子に」ちょうど進むのをちょうど見たいと思えば「週の
女の子」をそう変えた:
1月:
週1: 徳永千奈美
週2: 夏焼雅
週3: 熊井友理奈
週4: ジュンジュン

2月:
週1: ???

わかりました… 1月のため。 私は勝者がBerryz工房(モーニング娘。の週1-3から) JunJunからのすべて壊した記録をであること驚く: (健康。 私はまだ!彼女を祝いたいと思う! :)
わかりました。 私が既に発表したので週1 (2月)の女の子私はちょうど投票してほしい…
私はまだ熊井友理奈(週3の勝者)のためのトピックを掲示する行って、ジュンジュン (週4)はそう待ち時間を喜ばす! >.<

No comments:

Post a Comment