Sunday, January 31, 2010

Mano Erina- "Haru no Arashi" PV Released

 

Mano Erina's 6th single PV "Haru no Arashi" or "Spring storm" has been released.

真野恵里菜第6単一PV 「」はまたは「ばね嵐」の解放されなかった。 

Okay.. the tone of the song is kinda different from her past singles... this song is more mature and a bit serious. While the others like "LOVE & PEACE=PARADISE" her 5th single..it's somewhat happy and it's like branded for kids :) (well.. bit obvious! Hello Kitty was there singing along side her!) :>

Anyways... the back-up dancers to my surprise wasn't S/mileage... it was some of the girls in HP Eggs!
Well anyone would be surprise because since Mano Erina's 4th single I think or the 3rd... well somewhere there... S/mileage is the back-up dancer of Mano's PV.... well they changed it... though I'm a bit happy because Tsunku gave a chance to the other girls to shine :D

Girls:

  • Saho Akari
  • Fukumura Mizuki
  • Sekine Asuza
  • Takeuchi Akari
I'm okay with them.. I mean not that I hate them or anything.. :) though it would've been better if Mori Saki was there or... Miyamoto Karin XD

Well I'm pretty sure this single will sell well! oh.. and the c/w for this single is entitled "Hello! Esper Hello!" which will be used as the opening for her show "Hanbun Esper"


It'll be out on February 24.

わかりました。 歌の調子は彼女の過去とちょっと異なっている選抜する… この歌はより成長し、深刻なビットである。 「愛及びPEACE=PARADISE」のような他が彼女の第5単一の。.it幾分幸せなおよび間、子供のために決め付けられるのようである:) (健康。 かまれた明らか! こんにちはキティは側面に沿ってそこに彼女を!歌っていた) :>
とにかく… 私の驚きへのバックアップダンサーはではなかったS/mileage… それはHPの卵の女の子の何人かだった!
井戸はだれでも単一真野恵里菜第4私または第3…考えるのでので驚きである そこのどこかの井戸… S/mileageはである真野恵里菜のPVのバックアップダンサー…. よくそれらは変えたそれを… 寺田 光男が輝やきに他の女の子にチャンスを与えたので私が幸せなビットであるけれども: Dの
女の子:
    * 佐保明梨
    * 譜久村聖
    * 関根梓
    * 竹内朱莉
私はそれらと良い。 私はない私がそれらまたは何でも。憎むことを意味する。 :) 森咲樹がまたは…そこにあったらそれがよりよかろうだろうけれども 健康な宮本佳林
 XD私はかなり確実この単一意志販売法の元気でいる! オハイオ州。 そしてこの単一のためのc/wは「こんにちは資格を与えられる! Esperこんにちは! 「彼女のショー「Hanbun Esper」のために開始として使用される
2月24日にある。 


No comments:

Post a Comment