Wednesday, January 27, 2010

New S/mileage Profile Pictures For “Otona ni Narutte Muzukashii”

タイトル: 「Otona NI Narutte Muzukashii」のための新しいS/mileageのプロフィール映像


Hello Project's official site changed S/mileage's Profile...
こんにちはプロジェクトの公式の場所は変えたS/mileageのプロフィールを…

I actually like the outfits..“Otona ni Narutte Muzukashii” but I think I like "Suki-chan" better.. :)

The Black & Pink colors are good... I also like the hats! I love all of them!! >.< but one thing I don't like is...  Fukuda Knaon's Hair T-T The other girls' hairstyle is good... :)

私は実際に用品類を。好む。「私が「スキちゃん」をよりよい。好むことをOtona NI Narutte Muzukashii」はしかし私考える。 :)
黒い及びピンク色はよい… 私はまた帽子を好む! 私はすべてを!愛する! >。私が好まない1つの事しかし<ある…  福田花音の毛TTは他の女の子のヘアスタイルよい… :) 



 

The release date is set for 3/14.

Oh.. if you wanna hear the song just go to the Labels... and search for S/mileage then you'll see the topic... :)

発行日は3月14日の間置かれる。
オハイオ州。 歌がラベルに進むのをちょうど聞きたいと思えば… そしてS/mileageの調査見るトピックを… :)

No comments:

Post a Comment