Sunday, February 7, 2010

Buono- "Your my Friend!"

 

Okay.. to be honest to you all.. I just listened to this song... but this is really old.. well older than their latest single.. It comes from their second album "Buono!2" Well.. I didn't really listen to their songs back then.. well I was bored and I came across this.. :) 
It's a nice song so that's why I posted it here... :)

わかりました。 あなたすべてに正直があるため。 私はこの歌をちょうど聞いた… しかしこれは実際に古い。 最新より健康な古い。選抜する。 それは第2アルバム「Buono!2」健康。 私は歌を実際に。その当時聞かなかった。 よく私はうんざりし、これに。出くわした。 :) 
それは私がそれを…なぜがここに掲示したかあるように素晴らしい歌である :)

No comments:

Post a Comment