Sunday, February 7, 2010

Mano Erina- :"Love & Peace=Paradise" Kitty Version.

 

Okay.. for no apparent reason I just wanted to post this, as usual I just cam across it, and then I like said I want to post this.. then there I'm writing it now! ;)

I find it very adorable (the PV) Mano & Kitty singing together! >.< then they show bunch of kids! somewhat cute too :)

わかりました。 明らかな理由もなく私はちょうどそれを渡る通常I公正なカムとしてこれを、掲示したいと思い私が。これを掲示したいと思うことをそれから言った好む。 それからそこに私は今執筆それである! ;)
私はそれを一緒に歌う非常に愛らしい(PV)真野恵里菜及びキティ見つける! >。< それからそれらは子供の束を示す! 幾分かわいい余りに:) 


No comments:

Post a Comment