Saturday, February 13, 2010

C-ute - "Shigatsu Sengen" PV Preview Released.

 

A 6-second preview of the PV for a song from C-ute's new album (to be exact their 5th album entitled "Shocking 5") "Shigatsu Sengen" has been released.

Well I gotta say, it wasn't really good, I mean only 6 seconds?! WOW! They just had to show it!!! They could just have shown  like a minute, why 6 seconds?! Well... can't argue with it but It shows that the girls of C-ute are in a staircase singing, can't say it's bad or good because I haven't seen the whole PV... let's hope it's good... The costumes they used were the exact same costume in the cover of their album. I guess they've got a point there, because I was impressed! I love their outfits! Oh... and love Maimai's hair and Airi! >.< Maimi's hairstyle is better here than her hairstyle in their 11th single "Shock!" Chisato looks like a rocker ;) and then Nakky looks pretty :)

Okay... in the CM, they also showed C-ute's 8th single ("Bye Bye Bye") their 10th single ("EVERYDAY ZEKKOCHOU")  and their latest single ("Shock!") Then they show the CM... :)

かわいく新しいアルバム(第5アルバム厳密が「資格を与えられるあるため5つ」に衝撃を与える) 「四月宣言」からの歌のためのPVの6第2下検分は解放された。
よく私はそれ実際によくなかった、私意味する6秒だけか。言うことを得た! ワウ! それらは!!ちょうどそれを示さなければならなかった! それらは分のようになぜ6秒か。ちょうど示したかもしれない! 井戸… それと論争できないしかし私が全PVを…見なかったので歌っているかわいいの女の子が階段にあることをそれが悪くまたはよいことを言うことができない示す それがよい…ことを望もう 使用した衣裳は厳密アルバムのカバーの同じ衣裳だった。 私は私が印象づけられたのでそれらがポイントをそこに持っていることを推測する、! 私は用品類を愛する! オハイオ州… そして愛の毛および愛理! >。< 舞美のヘアスタイルは第11単一の「衝撃の彼女のヘアスタイルよりここによい!」 千聖はロッカーのように;見える) そして早貴はかなり見る:)
わかりました… CMでは、それらはまたかわいい第8単一に(「BYE BYE BYE!」)第10単一の(「EVERYDAY絶好調!!」)および最も最近の単一を示した(「SHOCK! 」)それからそれらは示すCMを… :) 




No comments:

Post a Comment