Saturday, February 6, 2010

Morning Musume- "Onna ga Medatte naze Ikenai" Close-up version, Dance shot version & Make-up version Released.

  

The close-up version, dance shot version and the make-version of Morning Musume's 42nd single has been released, entitled "Onna ga medatte naze Ikenai"

First... the close-up version :D

単一モーニング娘42のクローズアップ版、ダンスの打撃版および作版は解放された、「女が目立って なぜイケナイ」と最初に資格を与えられて… クローズアップ版: D 


To start, I love all their expressions... especially Reina! In fact all of looked lovely.. but again I have to go against Aika... sorry aika fans! -_- but her hairstyle kinda annoys me :(

I love the pause in Kamei's solo line in the second part of the song ;) everything suddenly stops and all :_

Well.. the background behind them (the disco ball) kinda reminds me of Berryz Koubou's 19th single "Dakishimete Dakishimete" here...

始まるためには、私は愛する表現をすべて… 特にれいな! 実際は美しく見られるすべて。 しかし再度私は愛佳に対してならない行かなければ… 残念な愛佳は送風する! - _ -しかし彼女のヘアスタイルはちょっと私を悩ます: (
I愛歌の第2部分の亀井の単独ラインの休止;) すべては突然すべて停止し、: _
健康。 それらの後ろの背景はBerryz工房第19単一の「抱きしめて 抱きしめて」はを(ディスコの球)ちょっとここに思い出させる私に… 


See?? has some bits of resemblance...

Back to Morning Musume...

か。見なさいか。 持っている類似のあるビットを…
モーニング娘に戻って…


I love the dance shot!!! >.< to be honest... I felt like dancing while watching them... but like I said before... they look like they are having a bit of a hard time dancing with those clothes...but I love almost everything!!! the place where they danced was good too :) you know I want to learn the dance... though I don't want to post it :P (in youtube or here) sorry ;)

Last... the Make-up version! ;)

私はダンスの打撃を!!愛する! >。< 正直があるため… それらを見ている間…ダンスのように感じられる私 しかしように私が前に言った… それらは僅かなそれらの衣服とのつらい時ダンスを有しているが、…私がほとんどすべてを!!愛するように見る! それらが踊った場所は余りによかった:) 私が…ダンスを学びたいと思うことを知っている 私はポスト・イットがほしいと思わないけれども: 残念なP (www.youtube.comでまたはここに);)
最後… 構造版! ;) 


Okay... the make-up version was stunning! it was like a back-stage moment though they still had to act and of course sing! ;)

I liked Junjun caring about her face :3 in 1:31 (make-up version) it was so cute and adorable!!! >.<

The Release Date is on February 10, 2010

わかりました… 構造版は思いがけなかった! それは舞台裏の時のように彼らがまだ行動し、当然歌わなければならなかったけれどもあった! ;)
私は彼女の表面を気遣うジュンジュンを好んだ: 1:31 (構造版)の3それはとてもかわいく、愛らしかった!!! >。<

発行日は2010年2月10日にある 





No comments:

Post a Comment