Sunday, February 7, 2010

S/mileage- "Otona ni Narutte Katashi"

 

 スマイレージ インディーズ 4thシングル「オトナになるって難しい!!!」

 Okay... I just wanted to post this clearer version of the song because before I just posted the Concert rip of the song... (they performed it at the winter concert 2010) so.. here :) oh... and this is the radio rip of the song.. because someone was talking at the end... though I'm not sure who's voice... :|

わかりました… 私はちょうど私がちょうど歌のコンサートの裂け目を…掲示した前にので歌のこのより明確な版を掲示したいと思った (それらは冬コンサート2010年でそれを行った)そう。 ここに:) オハイオ州… そしてこれは歌の無線の裂け目。である。 ので誰かが端に話していた… 声は…であるかだれ私が確実ではないけれども : |
 
 

 

Video uploaded by: suteinualive2

It's a nice song since it's happy just like their past single "Suki-chan" While I was listening to the song they all seem to have solo lines so I guess it's nice to hear.. but I want a single of theirs where Kanon and at least Ayaka (DAWA) get to be the star... unlike their first two... ("aMa no jaku" & "Asu wa Date na no ni, Imasugu Koe ga Kikitai") Most of the lines are snagged by Momo jr. (Yuuka) and Saki3 (Ogawa)

それは私が歌を聞くことは素晴らしい。ことをすべてに単独ラインがあるようである従って私推測するであるそれら聞いている間過去のように幸せちょうど選抜する「スキちゃん」をので素晴らしい歌である。 しかし私は花音および少なくとも彩花 (DAWA)が…星がであることを得るところで彼等の物の単一がほしいと思う 最初2とは違って… (「ぁまのじゃく」「あすはデートなのに、今すぐ声が聞きたい」)ラインのほとんどはもも jr.によって素早く手に入れられる。 (憂佳)およびSaki3 (紗季

 Okay... I'm just gonna post some pictures of them...

 わかりました… 私はちょうどそれらのある映像を掲示する行っている…
 

 

 

 


No comments:

Post a Comment